Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Παρουσίαση στην Πάτρα, 1.000.000 στιγμές!


Μετά την παρουσίαση μετά τσίπουρου στα Γιάννενα (δείτε φωτογραφίες και εδώ), ήρθε η σειρά της Πάτρας. Αύριο Παρασκευή, στις 8 το βράδυ, θα παρουσιάσουμε το μυθιστόρημα του Μιχάλη Φουντουκλή (κατά κόσμον Κυρίου Καρπούζη), 1.000.000 στιγμές. Για το βιβλίο θα μιλήσει η ποιήτρια Άννα Νιαράκη.

Η παρουσίαση θα γίνει στο βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου (Πατρέως 30), στο οποίο μας φιλοξενεί η καλή φίλη Ντέμπυ Μαντά, την οποία την ευχαριστoύμε απ' την καρδιά μας. Μετά την παρουσίαση λογικά θα κατευθυνθούμε προς το Ντελ Μπαρ (Τριών Ναυχάρχων) για να πιούμε μπύρες, άρα όσοι πιστοί προσέλθετε.

Τέλος, θυμίζω ότι από τις βορειοδυτικές κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες ελεύθερα και δωρεάν σε e-book η νουβέλα του Νίκου Καρακάση Η σιωπή της πόλης. Αξίζει να την προσθέσετε στην ηλεκτρονική σας βιβλιοθήκη.

Επόμενο ραντεβού για εμάς θα είναι η διεθνής έκθεση βιβλίου Θεσσαλονίκης, όπου θα έχουμε το δικό μας περίπτερο. Θα σας περιμένουμε για συζήτηση και για να κάνουμε εντύπωση μιλώντας για βιβλία.

3 σχόλια:

  1. θα ηταν ευκολο να δειτε και τα δικα μου κειμενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Love, καλημέρα!

    Εννοείς κάποιο δικό σου έργο; Αν θέλεις ρίξε μια ματιά κι εδώ για τις υποβολές: http://voreiodytikes.blogspot.com/2010/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι ειπα αν μπειτε στο μπλογκ μου και κοιταξετε τις ετικετεσ θα δειτε το κειμενο μου ειναι σοα εχω γραψει διαβαστε τα αν θελετε και πειτε μου την γνωμη σας στο καθενα ξεχωριστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή