Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Η σιωπή της πόλης

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΕΣ
αποκλειστικά σε e-book, με ελεύθερη διανομή



Νίκος Καρακάσης
Η σιωπή της πόλης


Νουβέλα, αποκλειστικά σε e-book
Σελίδες: 86
Φωτογραφία εξωφύλλου: Σωτήρης Ζαφείρης
Μακέτα εξωφύλλου: Μιχάλης Φουντουκλής
ISBN: 978-960-99666-2-7
Τιμή: δωρεάν







Εκείνον τον άστεγο τον συναντώ αρκετά πρωινά κοντά στο σπίτι μου. Κοιμάται σε ένα παλιό στρώμα και ζει κάτω από μια ελιά. Αυτός είναι όλος κι όλος ο κόσμος του και στη φιγούρα του διάβασα πολλές φορές ότι του είναι αρκετός. Μπορεί να κάνω λάθος, πάντως στα δικά μου μάτια, εκεί, στα βόρεια προάστια όπου όλοι έχουν σπίτι, κήπο και αυλόπορτα, μου θυμίζει έντονα την μπογιά που ξέφυγε από τον ζωγράφο. Δεν του έχω μιλήσει ποτέ, δεν ξέρω τίποτα για αυτόν, μα πάντα όποτε περνώ από κοντά του, νιώθω ανεξήγητα στο βλέμμα του έναν πικρό σαρκασμό· ειδικά τις μέρες που επιστρέφω σπίτι με κάποια μελαγχολική διάθεση, νιώθοντας την πόλη να με σφίγγει στο στήθος.
Κάποιες ιστορίες ανθρώπων και ένας μύθος ομολογούν τα λάθη μιας πόλης που σιωπά.

Διαβάστε και κατεβάστε το βιβλίο ελεύθερα από το issuu και το myEbooks και αναζητήστε το στη βάση δεδομένων της βιβλιονέτ.

Βρείτε το επίσης στο free-ebooks.gr και στο ebooks4greeks.

Δείτε κριτικές για το βιβλίο στο ιστολόγιο της Ευρυδίκης Αμανατίδου, στο
matia.gr, στο Αρχίγραμμα και στο Βήμα.

2 σχόλια:

  1. Ένα ακόμη ευχαριστώ στις Βορειοδυτικές που δουλεύουν για όλη τη δουλειά του να βγάλεις ένα βιβλίο, ακόμα κι αν είναι νουβέλα, δωρεάν για όλους. Πολύ όμορφη μακέτα εξωφύλλου και το απόσπασμα μου θυμίζει σκηνές που έχω ζήσει στην Αθήνα. Το περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. * τελικώς η μακέτα του εξωφύλλου άλλαξε (ήταν λίγο διαφορετική από αυτή που βλέπετε τώρα) και από σύμπτωση την επιμελήθηκε ο ίδιος ο Κύριος Καρπούζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή